Service tijdens de beurs

Of u nu vooral voor de Bio-beurs komt, voor Pureness of voor beide: we zorgen er graag voor dat journalisten, tekstschrijvers en fotografen goed kunnen werken. Zo is er een aparte persruimte, voorzien van wifi, waar u kunt schrijven en werken. Ook zorgen we voor consumptiebonnen, parkeerkaarten en een persmap.

Journalisten kunnen vanaf 1 maand vóór de beurs gratis entreekaarten aanvragen via onze PR-coördinator Ellen Oomen: oomen@bionext.nl of 06-47518430. Ook voor vragen en interviews kunt u contact opnemen met Ellen.

Plattegrond

Exposantenlijst

Exposanten & bedrijven

U ontmoet op deze beurs exposanten die werken met natuurlijke grondstoffen afkomstig uit de biologische landbouw.

Bekijk de exposanten

Keurmerken

Pureness is dé beurs voor gezonde en natuurlijke lifestyle producten met de hoogste kwaliteitseisen.

Bekijk de keurmerken

Workshops & lezingen

Laat u inspireren door een van de vele workshops, verspreid over de 2 dagen. Heeft u een goed idee? Laat het weten!

Bekijk het programma

Waarom deelnemen?

Ontmoet ruim 10.000 bezoekers, vergroot uw netwerk, creëer nieuwe klanten en vertel het unieke verhaal van uw merk!

3 redenen om nú een stand te boeken

Pers & media

Voor vragen en interviews kunt u contact opnemen met de organisatie. Ook voor beeldmateriaal en perskaarten.

Pers Service

Bereikbaarheid

Praktische informatie over de locatie van Pureness en route naar de IJsselhallen in Zwolle met ov en auto.

Route en overnachten

Boek een stand op PURENESS